Re: Odpájecí sací pero

Josef Zeman jozem na volny.cz
Středa Leden 6 23:27:13 CET 2021

Dobrý večer

Klasickou odsávačku jsem kdysi také používal, ale jako servisák si už dost dobře neumím představit práci bez odsávačky Denon SC7000Z. Mám druhou, ale tolik let, že už ani netuším kolik. Jednou před lety jsem měnil topné těleso, jinak nic. Cenově je úplně jinde, ale rozhodně nelituji a pokud odejde, tak chci zase něco na ten způsob. Umí i foukat.

Josef

--
Odesláno aplikací K-9 Mail ze systému Android. Omluvte prosím moji stručnost.