Re: Velikost kolečka prokovu

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Leden 6 16:47:20 CET 2021

To omezení tam je, jak Vám už psal pan Sembol.
Je dobré si uvědomit, že výroba toho "kolečka" a vrtání té díry jsou 2
nezávislé operace, kde každá má nějakou svou povolenou odchylku.
Takže zrovna ty průchody jsou docela kritická věc, kde se nepřesnosti
výroby (které tam jsou vždy) projeví snad nejvíc.

Vy myslím taky děláváte tišťáky DIY. Tak pokud jste někdy dělal PCB tak,
že jste napřed vrtal a pak svítil, tak jste na tohle musel taky silně
narazit.
Protože to tak dělám (vrtám na CNC, takže to nemůžu následně nějak
"dopasovat" a dodatečně eliminovat nepřesnosti), tak je mi toto téma
blízké - vím, jak je obtížné to trefit.

PL