Re: Posíláte ještě někdo na dobírku ?

jpolivka na volny.cz jpolivka na volny.cz
Středa Leden 6 13:40:22 CET 2021

Nikdy jsem neměřil spotřebu. Potřebuji jet tak jedu. Do medvídka beru naftu tu nejlepší u Shellu. Však si to zaslouží.
Jindra

> Od: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka na gmail.com>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 06.01.2021 10:29
> Předmět: Re: Posíláte ještě někdo na dobírku ?

Nikdy jsem neměl naftové auto a u benzínu jsem nikdy nepoznal žádný
rozdíl podle toho, kde jsem natankoval.

Jedinou změnu jsem poznal, když jsem na zkoušku vzal E85, tedy směs
benzínu a lihu, spotřeba se znatelně zvýšila (takže cenová úspora
žádná) a auto hrozně blbě startovalo a to v létě. Auto nebylo nijak
upravené pro spalování ethanolu.

P.K.