RE: Posíláte ještě někdo na dobírku ?

Jan Galuszka jan na galuszka.cz
Středa Leden 6 08:39:06 CET 2021

Aby tu nebyla jenom kritika SHELL

Byla doba (5-15 let tomu nazad), kdy jsem jezdil velmi dlouhe trasy Ostrava-Mnichov, Norimberk, ... a najezdil jsem 40.000-60.000km za rok.
Mel jsem MONDEO diesel . Trochu jsem laboroval kde tankovat. A musim rict, ze jsem poznal rozdily v naftach.
V te dobe jednoznacne vyhral Shell WePower. Vykon auta silene povyskocil a spotreba klesla o mozna 8-10%. Na tech dalnicich v jednom zatahu to slo hodne poznat.

Ten cesky ShellWePower byl znatelne lepsi nez jine nafty, a kdyz jsem natankoval v Nemecku, tak to byl poznat dalsi vykonnostni skok.

Cenove to bylo sul nul. Byla drazsi, ale zase to mene papalo.

Ted bych rekl, ze benzinky jsou na stejne urovni, ale jezdim uz znatelne mene.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan na galuszka.cz )

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Wednesday, January 6, 2021 8:15 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Posíláte ještě někdo na dobírku ?

K Shellu jsem kdysi (před 10+ lety) občas jezdil, nabídli mi i nějakou klubovou kartu. Pak jsem zjistil, že bych musel natankovat asi 1000 litrů, abych dostal nějakou slevu ;) A vzhledem k cenám tam se mi to nemohlo vyplatit.

Ale co mě odradilo úplně, jednou jsem tam přijel a chlapík ve firemních montérkách, že mi natankuje. Hmm, tak jsem řekl "za 500".
Měl jsem tehdy favorita, víčko jsem stejně musel odemknout klíčem, pak jsem čekal a koukal na chlapa, jak drží hadici. Pak mi tam dal víčko a šel jsem zaplatit. Až doma jsem zjistil, že on tam to víčko blbě nacvaknul, takže bylo jen na jednom zoubku ze dvou. Supr představa, že jsem ho mohl ztratit :-(

Za mě, žádná výhoda tankovat u Shellu.

P.K.