tichý ventilátor - vzduchotechnika

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Úterý Leden 5 23:06:39 CET 2021

 >Co se týče dvou věntilátorů, možná to
 > bude první pokus. Dva počítačové 120 mm - na začátku a na konci.

Pocitacove je vhodne niekde popocuvat, ak je moznost :)

Mam starsie 120mm, ktore pouzivam mimo PC. Udaje o hlucnosti a prietoku
som dohladal na nete. Priamo na ventilatore je len U, I a otacky (tie
sedia s udajmi z netu):
Arctic cooling AT12025L: 22dB, 63m3/h, 1000RPM.
Pri nominalnych 12V je velmi tichy, pokial sa na jeho zvuk nezameriate,
nebudete ho vnimat. K citaniu nebude vadit a pri TV ho nebudete pocut.

Arctic cooling AT12025 (bez L): 24,5dB, 96m3/h, 1500RPM.
Pri nominalnych 12V huci dost pocutelne. V obyvacke by som si ho pustat
nechcel a v spalni uz vobec nie :) Ak ale bude zapnuty vzdy na druhom
konci rury v inej miestnosti, vadit nebude.

miro