Re: OT: tichý ventilátor - vzduchotechnika

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Úterý Leden 5 22:47:19 CET 2021

Ještě abych to trochu zkonkretizoval. V poslední době se celkem
prosazují jednotky pro řízené větrání (často s tepelnou rekuperací) od
centrálních až po lehčí verze "přes zeď". Má to někdo, aby řekl, jak
tohle je hlučné? Právě si myslím, že by to chtělo podobný ventilátor
(příp. i prachový filtr), jako je tam.

Martin M.