Re: tichý ventilátor - vzduchotechnika

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Úterý Leden 5 22:27:13 CET 2021

Dám souhrnnou odpověď na všechny aktuální odpovědi (díky).

a) okna tam jsou nová plastová. Zlepší fólie i tento stav? Jedná se o
reflexní fólie? Zrovna tenhle pokoj není na osluněnou stranu, zato ty
ostatní ano. V loni se tam vůbec netopilo a rekonstrukční práce bylo
možno dělat i celou zimu.

b) ad radiální ventilátor. 35 - 40 dB už je asi docela rachot. Já jsem
původně uvažoval o diagonálním TD 350/125 SILENT (cca 20 dB)
provozovaném na ještě nižších otáčkách než u nižšího stupně. Akorát je
to pěkné monstrum a přišlo mi to už trochu overkill.

c) ad zpětná cesta. Ano, ta bude větší spárou pode dveřmi. 1,5 cm dá ten
samý průřez jako ta 125 mm trubka. Co se týče dvou věntilátorů, možná to
bude první pokus. Dva počítačové 120 mm - na začátku a na konci.

Martin M.