RE: Fotorezist - fólie

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Úterý Leden 5 14:15:10 CET 2021

Já jsem před časem takovou fólii zkoušel. Bohužel jsem koupil negativní, takže se musela upravit technologie generování klišé. To ale nevadí. Hlavní problém byl v tom, že jsem to žehlil žehličkou a to moc nešlo. Chtělo by to vhodný laminátor kterým lze protáhnout DPS. Bohužel jsem nenašel takový který u kterého by to výrobce zaručoval. A zničit v práci při pokusu laminátor nebo kupovat laminátory a zkoušet jestli to některý bude umět se mi nechtělo. Je pravděpodobné že by to šlo ale nepotřeboval jsem to natolik abych do toho šel.
Pokud si dobře pamatuji chtělo to jiné koncentrace vývojky a časy osvitu než jsem byl zvyklý u spreje Positiv. Ale připadalo mi to jako technologie která by byla dobře použitelná pokud by se zvládly technologické detaily - hlavně ten laminátor. Stále s tím počítám jako s alternativou k současné technologii (až nekdy...).

    Martin.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Šerých Jakub
Sent: Tuesday, January 5, 2021 11:40 AM
To: HW-news
Subject: Fotorezist - fólie

Zdravím!
Dnes na mě odněkud vyskočila tahle fotorezistová fólie:
https://www.banggood.com/30cmx1M-PCB-Dry-Film-Photosensitive-Photoresist-Sheets-For-Circuit-Production-p-1636262.html?cur_warehouse=CN
Nemáte s tím někdo zkušenosti? Napadlo mě, že by se s tím daly snadno z plechovek od Coly dělat stencily na nanášení pasty.

Pěkný den všen

Jakub Šerých