RE: "kalkulačkové" FVP

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Leden 5 07:40:13 CET 2021

Možná jsem si něčeho nevšim, ale na nich neshledávám nic, co by naznačovalo, že se jedná o tento typ.

PH

Od: AZE
Co třeba něco jako tyto?
https://www.aliexpress.com/item/32906698984.html
aze

From: Pavel Hudecek
Domnívám se, že jsou to takový ty „kalkulačkový“. Tzn. I při velmi malém osvětlení, kdy normální dávno dávaj 0, tyhle pořád dávaj aspoň pár µA/cm2, což může na některé věci stačit.

Mě by se to občas hodilo, ale vůbec nevím, jak je cíleně vyhledat. Posledně jsem kvůli tomu v bazaru kupoval kalkulačku:-D

Od: Admin HWnews
No daji/ly se koupit panely, ktere maji treba i velkou plochu (treba
2dm^2), ale nejsou stavene na to, aby davaly velky proud...nevim na co
se to pouzivalo.