Re: Aliepress poštovné

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Leden 4 21:03:40 CET 2021

Dobrý den,

Asi by to chtělo někoho známého v číně :-)
Já jsem si kdysi takhle dopisoval s jednou holkou asi půl roku. Koupil
jsem něco na ebay, a oni mi to poslali špatně. Jiný model, ale zase
tolik se to nelišilo. Napsal jsem tedy reklamaci, a odepsala mi nějaká
číňanka, jak to chci řešit. Chvíli jsme se dohadovali, a potom z ní
vylezlo, že to špatně zabalil její přítel, a že by z toho měl průser.
Tak jsem se na to vykašlal, a začal se jí vyptávat, jak to tam u nich
funguje s ebay a s Ali, s výrobou, distribucí, atd. Psala mi docela
ochotně, a docela zajímavé věci. Potom ale z té "firmy" odešla, a asi po
půl roce dopisování jsme se rozešli :-(

S pozdravem,

--
  Aleš Filip