Re: Aliepress poštovné

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Leden 4 20:51:58 CET 2021

Dobrý den,

Kdoví, jak to tam s tím poštovným je. Stát jim nějakým způsobem to
poštovné refunduje, a oni podvádí.
U některých produktů to funguje tak, že 1ks stojí 2$ a 1$ poštovné. 2ks
stojí 4$ a 2.5$ poštovné. Já si to tedy objednám 2x po 3$, a číňan mi to
pošle v jednom balíčku. Takže já jsem ušetřil 0.5$ (on mě donutil tím
navýšením poštovného to takto udělat). A teď jde o to, co mu stát vrátí.
Vůbec bych se nedivil, že podle objednávky 2$, on na tom tím pádem 1$
vydělal, protože to poslal v jednom balíčku za dolar.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip
  Kutná Hora