RE: Aliepress poštovné

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pondělí Leden 4 16:00:33 CET 2021

Hlavně mi to přijde velmi pěkné pedagogicky. Dítě přesně vidí, že žárovka se musí dotýkat obou vodičů a může s tím různě experimentovat (co se stane, když na spodní kontakt dám kousek papíru nebo kousek alobalu atd.). Stejně tak ten skládací zvonek, kde si musí správně do obvodu propojit cívku a wagnerovo kladívko atd.
Ta stavebnice vypadá pro ten správný věk dětí fakt moc hezky!

Jakub Šerých