sw: omezeni instalace aplikaci do box android 8 "sledovaniTV" ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Leden 4 10:34:22 CET 2021

uz mi to zacina byt jasne.
to chvastani "je v rozhraní Androidu dostupná aplikace Google Play, díky
které si můžete z obchodu na set-top box nainstalovat jakoukoliv
dostupnou android aplikaci"
je tedy reseni, pokud to pujde, nainstalovat "cisty" android a stahnout
aplikaci sledovaniTV pro mobil, pripadne provozovat pres prohlizec v
androidu ? na PC to funguje pres prohlizec i komfortneji.
tu krabku jsme brali hlavne kvuli jedoduchosti a dalkaci.
zpetne naflashovani je asi mozne :
https://sledovanitv.cz/online/cz/androidtv-9-4-10
dik za info.
tomik.