omezeni instalace aplikaci do box android 8 "sledovaniTV" ?

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Leden 4 10:27:44 CET 2021

Pozor na to, že AndroidTV není normální Android. Takže co nabízí obchod pro mobily, nenabízí pro TV. Respektive aplikace pro TV je třeba modifikovat nebo najít alternativu. Asi by to šlo obejít, ale bude potřeba root zařízení, pokud je to možné. Root pak pravděpodobně rozbije nějaké klíče pro Netflix a podobné služby.