sw: omezeni instalace aplikaci do box android 8 "sledovaniTV" ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Leden 4 10:21:44 CET 2021

ale on tam neni ani chrome, nebo jakykoliv jiny prihlizec ?
to mi naznacuje nejaky problem .
vesmes co nabizi podle "kategorii" = predhazuje prednostne, jsou same
blbiny :-(. (netflix, spotify a jiny dale placeny sluzby)
na prvni pokus(omylem) jsme meli tu samou krabku s android 7, a tam
alespon prohlizec byl.
t.

--
AJT SERVIS s.r.o.