sw: omezeni instalace aplikaci do box android 8 "sledovaniTV" ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Leden 4 09:50:44 CET 2021

dobry den.
zacali jsme doma misto satelitu provozovat iptv sledovaniTV s boxem s
androidem 8.
treba tady:
https://www.suntech.cz/produkt/533024-android-tv-box-pro-pohodlne-sledovanitv-android-8-2-4-5g-wifi-bt/
pisou, ze lze nainstalovat cokoliv z google play.
a tak jsme tam chteli v ramci blbnuti s moduly SONOff TH16 nahrat
alikaci Home Assistant, kterou mame ted v RPi a moduly jdou ovladat.
https://play.google.com/store/apps/details?id=io.homeassistant.companion.android
jenze na tom cajku kdyz dam vyhledat neco v google play, tak mi tento
sw. nenajde. nenajde ani chrome :-(.
nevite nekdo jak na to ? pokud to tedy neni zamer, dovolit mi jen neco
co si preje disributor.
snad jsem se do toho moc nezamotal, pripadne upresnim :-)
diky.
tomik.