Multimedialni SW (Kodi...) na RPI 4B

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Leden 3 23:08:25 CET 2021

Já nemám RPi, ale OrangePi.
Teď už jsem to dlouho neměl v ruce (mám práci, nějak není čas na hraní).
Ale co si pamatuju, tak tam LibreElec/Kodi jede jen v celoobrazovkovém
režimu, ne?
Tedy nehraje na nějaká okna, ale celou plochu obrazovky bere jako jediné
možné okno.
Takže by pro to asi musel být napsaný dost změněný WWW browser.
Takže jednotlivé "weby" se tam daly provozovat vždy jen přes nějaký
specializovaný plugin, nachystaný na konkrétní web.

Pokud se na tom OPi pustil nějaký běžný desktopový systém, který už okna
umí, tak v tom zase nefungovala HW akcelerace a bylo to v praxi
nepoužitelné.

PL