OT online webcamera - zkusenosti

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Neděle Leden 3 13:48:15 CET 2021

Zdravím,

změna url mě se.... mohutně.

Ale naštěstí to nemám na krku já - streamuju to na YT kanál České
společnosti ornitologické a ti si to nějak řeší. Mám pocit, že když jste
výkonnější youtuber, tak máte více možností a jedna z nich je i
zafixovat to url. Ale jak píšu - když jsem to testoval na svém kanálu
(kde lautr nic nemám) tak to url měnilo. Až se to přehodilo na kanál
ČSO, tak si tam mohli nastavit konstaní url.

Petr