SW: Kodi

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Leden 1 19:10:21 CET 2021

Nakonec to dobře dopadlo a vše funguje. J

Jen mne trochu zamrazilo, kdy jsem vše zprovoznil v LibreElec a následně nabootoval W10. Externí disk se jevil jako nenaformátovaný. Hledal jsem řešení na webech. Začal jsem méně radikálními, abych nepřišel o 1,5 TB nezálohovaných dat. Pomohla hned první rada – ve správci disků přidělit jednotce písmeno.

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of iko
Sent: Thursday, December 31, 2020 6:29 PM
To: HW-news
Subject: RE: SW: Kodi

Problem budete mat v tom, ze ten NTFS neni odpojeny, teda je dirty a linux ho preto nepripoji RW. A je to tak preto, lebo mudrci v MS rozhodli, ze vypnut vo win10 neznamena vypnut ale hibernovat. Musite ho naozaj vypnut (robi sa to nejak so shiftom, google napovie).

Dňa 30. decembra 2020 17:44:56 SEČ používateľ Zdenek <zdej na atlas.cz> napísal: