Re: Aliepress poštovné

Marek Sembol hwm.land na gmail.com
Pátek Leden 1 18:50:21 CET 2021

Zdravim, ten shipping cancelled znamena, ze to prodejce zrusil. Ono to je
oznacene jako 'odeslane' uz kdyz 'vytvori stitek'. Tim ziska cislo zasilky
atd. To ale prakticky nic neznamena. Pokud do urceneho casu balicek nepreda
prepravci, tak ho vesmes prepravce zrusi. Pripadne to muze zrusit prodejce
sam.
Nekolik krat se mi stalo, ze to prodejce zrusil a poslal jinym balikem (v
Ali je pak vice baliku, ale v tom rychlem nahledu se zobrazuje jen ten
prvni 'cancelled'). Normalne to doslo. Nekolik krat se mi stalo, ze tam
druhy balik v systemu nebyl => dispute z me strany (ani jsem se
neobtezoval kontaktovat prodejce) => okamzite rozhodnuto primo Ali v muj
prospech.
BR,
Marek