RE: Aliepress poštovné

Zdenek zdej na atlas.cz
Pátek Leden 1 17:54:28 CET 2021

Ještě smutnější je, když je možnost zvolit odeslání z CR, ale pro zákazníka z CR není dostupná. Ptal jsem se prodejce, proč to nejde, ale jeho odpověď jsem nějak nepochopil…

Z.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Marek Sembol
Sent: Friday, January 1, 2021 2:44 PM
To: HW-news
Subject: Re: Aliepress poštovné

No ja nedavno potkal jinou fajnovost. Zbozi bylo mozno zakoupit s odeslanim z Ciny (free shipping, nejnizsi cena) nebo z evropy (CZ, PL, FR, a jeste neco - nepamatuji/nepodstatne). Cena vse stejna, jen postovne bylo ruzne. Nejdrzsi pri odeslani z CR, nejlevnijsi z PL... Je smutne, kdyz CR=>CR je drazsi nez jina EU zeme=>CR

Jinak - to, ze postovne je vetsinou 'placene' mi nevadi, spis naopak (pro pripad, ze by to slo do celniho rizeni), jen mne mrzi, ze nejde vyhledavat podle ceny s postovnym :(

BR,

Marek