Re: Aliepress poštovné

Libor xlibor na tiscali.cz
Pátek Leden 1 16:17:57 CET 2021

S drátovými vývody tento prodejce asi nemá, má s nabodovaným páskem, to
už se dá pájet.
Ale je fakt že tyhle jsem bral s free shippingem za podobnou cenu jako
tam je teď a teď je tam taky 126 a 200kč poštovné, což potvrtuje Vaše
tvrzení. A má tam pouze Aliexpress standard shipping tj. česká pošta.
Tak jedině se ho zkusit zeptat, proč tomu tak je. Viděl bych to spíše na
dlouhé dodací časy těch levných doručovatelů a následné spory (covid +
11.11. + vánoce)
Libor