Re: Ryzen 7 3700X - problém s dosažením taktu...

Petr H trit na atlas.cz
Pátek Leden 1 03:59:05 CET 2021

Trochu k Pinacle: Jednu dobu se chlubili, že jsou Intel partner a Nvidia
partner - Tudíž pro sestavovatele PC jasný signál k výběru komponent.

Jedu už delší dobu na AMD/Radeon, a různé "popostrčení směrem k Nvidia /
Intel" jsem od Pinacle zažil mockrát:

- když "neuměli" využíz víc než 2,4 jádra CPU

- Když neuměli využít 4 jádra, ale ni intelu s mt jely všechny
4virtuální jádra

- když fungovala CUDA a Fire stream nebyl dostupný, i když bylo využito
openCL

To, že Pinacle vyvíjí na Intelu, Nvidii a nechce na tom nic měnit je mi
za posledních cca 15 let co Pinacle /AMD používám zřejmé.

Nicméně, občas udělali chybu a jejich SW běhal skvěle i na mých 8jádrech
a Radeonu.

MS ve windows mám pocit build1909 opravoval "přepínání jader" kde u
Intelu musel kvůli přehřívání přehazovat "hlavní jádro" a u AMD to
nebylo nutné což vedlo k problémům s lagy u AMD, mám pocit, že to
opravil až někde v 2xxx(teda po 2xxx mi náhodné "zatuhávání" přestalo).

Petr