[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Libor xlibor na tiscali.cz
Neděle Únor 28 16:18:20 CET 2021

Jestli by nepomohlo, když už nestihnete změnit zálohu, tak napříště to u
konkurence určitě stihnou, většinou to docela funguje, je pro ně lepší
málo platící zákazník, než žádný zákazník, ale to už otestovat
nestihnete :-)
Libor