[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Neděle Únor 28 13:29:02 CET 2021

Me chtel CEZ upravit zalohy smerem nahoru, i kdyz jsem mel preplatek. Volal
jsem tam a operatorka me vysvetlila, ze se jedna o chybu, ze system
upravuje zalohy na zaklade absolutni hodnoty rozdilu mezi platbami a
vyuctovanim. T.j. usetrite, ale zalohy stejne zvednou. Zcela bez problemu
to ale pani vratila zpet.

ne 28. 2. 2021 v 11:56 odesílatel Michal Grunt <michal.grunt na gmail.com>