Re: ZDRAV:vysoký tlak

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Sobota Únor 27 23:31:10 CET 2021

Zdravim,

jj, to video jsem uz videl ... opravdu se mi to libilo.
pak jsem si prosel par dalsich. rekl bych taky fajn, ten clovek umi vysvetlovat, ze tomu porozumi i neodbornik.
akorat jsem si pak po par videich uvedomil, ze docela nenapadne podsouva i nepravdive (polopravdive, necele, castecne) informace.
doslova manipuluje.
takze bral bych jeho tvorbu s hodne velkou rezervou.
pokud clovek nema info i odjinud, asi bych radil radsi vubec nekoukat.
na dezinformacich neni nejhorsi prima lez, ale mix pravdy, polopravd a nesmyslu ...

uz nemam zaludek to cele koukat znova, abych uvadel detaily (uz jsem je vymazal z hlavy)
ale komu se chce, at se ale klidne do toho pusti a udela si svuj obraz

  Sam