Detekce 230V

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Únor 27 17:24:18 CET 2021

Taky jsem to původní zadání četl opakovaně, ale ani tak jsem z něho
nepochopil, co tazatel vlastně chce.

Napřed je tam plastová bedna se 14 LED kontrolkami. Pak se tam objeví
DPS s dalšími LED, ale není napsáno jaký je mezi nimi vztah, a proč se
to tam tedy píše.
No a nakonec se hledá nějaký modul, který má na výstupu kontakt relé.

Vždy obdivuju, když na podobné dotazy někdo zareaguje a navrhne řešení,
které tazateli opravdu vyhoví. Vždy si říkám, že buď má daný člověk doma
opravdu onu pověstnou křišťálovou kouli, nebo má nějaké paranormální
schopnosti.

PL