Vrut?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pátek Únor 26 23:18:34 CET 2021

Děkuji všem za tipy. Bohužel asi to ven jinak než násilím nedostanu,
protože ani nevím co to je. Stejně už jsem stěnu uvnitr na jednom místě
sroubovakem propichl jak jsem se s tím snažil něco udělat. Asi tu stěnu kde
jsem ji propichl tedy zevnitř komplet odříznu a bude to. Až to budu dávat
zpět dohromady tak to zacistim a na ten cca poloviční zbytek sloupku
vytisknu ten zbytek co tam schází (s takovými nahubkem - něco jako odpadní
trubky, aby to šlo vložit do sebe a drželo to). Poznat to skoro nebude (vše
bude zevnitr). Až to budu mít venku tak pošlu foto co to vůbec bylo.