zasypat feritom a zazvarat. Na ppm urovni :-)

Pátek Únor 26 20:29:31 CET 2021

No vypada to zajimave, ja pouzivam normalne infra pec na vetsi objemy,
funguje bez vyhrad a horkovzduch na mensi ale zajimalo by me, v cem je
tohle lepsi a co je to za kapalinu, jestli nema nejake negativni efekty
kdyz se treba dostane nekam odkud se uz nedostane... 300st uz mi teda
prijde celkem moc, pary ohrivaji docela ucinne.