zasypat feritom a zazvarat. Na ppm urovni :-)

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Únor 26 19:13:54 CET 2021

Zdravím,

to jsou úctyhodné parametry. Dovolím si upozornit na mého kamaráda z VŠ,
který je "vědecký typ" a dělá také pěkné věci:
http://www.janascard.cz/cj_Zakazkova_vyroba.html .

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel