[OT] Elektromobil - kdo vlastnite nebo provozujete?

Pátek Únor 26 17:02:11 CET 2021

To je právě ten problém, obvykle je v rodině jedno dospělé auto
(oktávka apod.) a pak druhé obvykle malé levnější (a starší). Abyste
měli oktávku za 500 a k tomu BMW i3 za milion, když fábie stojí 300
tisíc nová a stejnou službu udělá i ojetá za 100...

Malý dojezd by nevadil, jenže zase ta vysoká cena. Když si někdo
kupuje diesel, LPG, CNG nebo i hybrid, akceptuje vyšší cenu, protože
bude mít nižší cenu za palivo a autem bude hodně jezdit = vyplatí se
to. Malý dojezd (~100km) elektromobilu mu právě bere možnost najezdit
s ním víc km = nevyplatí se to.

P.K.