Re: Elektromobil ako realne riesenie, nie len dotacny podvod, was: spotøeba energie v zimì

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Čtvrtek Únor 25 15:16:40 CET 2021

Osobně si myslím, že by normální auto nikdy nedostalo homologaci, kdyby
jen šlo uhasit pouze tak, že jej dám na několik dnů do kontejneru s
vodou. Když navíc nemá většina jednotek ani vybavení na hašení elektroauta.

Standa