OT: Vyber dodavatele elektriny

Libor Sindelar liborsindelar na gmail.com
Čtvrtek Únor 25 08:41:07 CET 2021

Já jsem před lety na základě výběrka přes D-test přešel k Easy energy
(bohužel už tuto akci neopakují). Topím v domku elektřinou (NT+VT v součtu
skoro 20MWh/rok) a platím cca 4600Kč/měs a +/- to vychází. Zkoušel jsem si
nechat vybrat dodavatele u Tarifomatu a nabízeli mi Yello, ale vycházeli o
něco dražší.
V mojí rodné vísce (kde už nebydlím) dělali také hromadné výběrko s celkem
rozumným výsledkem, ale teď nevím koho vylosovali.
Po pravdě jsem to nějakou dobu neřešil, tak snad mě vyúčtování moc
nepřekvapí...
Libor