Re: Analyzátor ZEROPLUS LAB-C (16032)

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Únor 24 21:25:19 CET 2021

Ten popis předělávky je tady:
http://openschemes.com/2010/03/27/zeroplus-logic-cube-the-modification/

Ty laciné čínské se dají koupit/použít i jako 16ch/12MHz.
A díky směšné ceně není problém si jich připojit i víc najednou.
Pokud by se musela nějak silně vázat informace z více než 16 kanálů
dohromady, tak by to asi taky nějak šlo, i když pracněji.
Ten SW má i verzi s CLI rozhraním, kde se dají dělat různá kouzla.

PL