Prodluzka 230V

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Středa Únor 24 13:02:12 CET 2021

Naprostý souhlas s panem Kutinou.   Ale od té doby, co jsme se přestěhovali
na vesnici a sousedi zjistili, že  o elektru něco vím, tak mě občas volají
na pomoc.  Někdy je to opravdu zážitek, co se tady provozuje. ale co paměť
sahá, tak tady nikdo od elektriky nezahynul a ani nehořelo. Z hlediska
pravděpodobnosti to znamená, že se ten okamžik může blížit....

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW

Bez
virů. www.avast.com