Prodluzka 230V

Úterý Únor 23 21:07:49 CET 2021

To asi nebude náhoda, kolik je povolený průřez na instalaci zásuvek? Podle
jištění (2,5 na 16A zásuvky, 1,5 na 10A světla). Flexošňůry mají nejmíň
3x0,75 (televize, počítače...) nebo 2x0,5 (lampičky apod.).
Tak jako tak ta vaše prodlužka bude bastl (všechny hotové prodlužky mají 3
vodiče).

Že najdete flexošňůru s menším průřezem, s tím asi nepočítejte.

P.K.