Reklamace u TME

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Únor 23 11:04:40 CET 2021

Zdravim,

v zasilce od TME mi dorazila jedna polozka, kde na pytliku bylo sice spravne
oznaceni, uvnitr ale neco jineho. Vyfotil jsem to, odeslal do TME a ted mi
prisel mail, kde je "Stav reklamace: Ukončena kladně." Coz je super. Ale
nejak nevim, co se bude dit dal - poslou znova zbozi, ktere nedodali, vrati
nejak nekudy penize nebo jen konstatujou, ze mam pravdu? V tom mailu vlastne
nic vic, nez ze reklamaci uznali, nebylo :)

Jde asi o osmdesat korun za dva konektory, nic, z ceho by se clovek
zhroutil, jen bych ty konektory docela potreboval a delat dalsi objednavku s
dalsim postovnym se mi kvuli tomu fakt nechce. Tusite nekdo, co by melo
probehnout ted? Koukam do panelu zakaznika a nevidim ani nic, kde by se
treba daly nakreditovat nejake penize. Jak tohle funguje?

Diky.

Pavel Kutina