zasypat feritom a zazvarat. Na ppm urovni :-)

Slavo Tomascik stomascik na gmail.com
Pondělí Únor 22 22:48:58 CET 2021

Podla mna si zabudol na jednu podstanu vec. To vsetko co si vymenoval je
krasne, ale podla mna cela stabilita zariadenia zavisi len na jednom - na
tej kaptonovej paske. :P
http://dvaluch.web.cern.ch/temp/emc_testing/zasypat_feritom_zazvarat_1.JPG

Slavo T.