dotaz - arduino

Pavel Brychta pavel.brychta na duhasys.eu
Pondělí Únor 22 12:41:16 CET 2021

Dne 22. 02. 21 v 12:08 Jan Waclawek napsal(a):
> Vsetko. Je to dostatocne konkretna odpoved? :-)
> Ono je to trocha podobne na tie elektromobily. V principe nikoho netrapi,
> ze si *Vy sam* kupite nejaky elektromobil a potykate sa s jeho specifikami
> a ste nadseny jeho vyhodami. Abstraktny odpor vznikne, ked ho zacnete
> vnucovat inym, alebo ked zacnete vyzadovat kompatibilitu existujucich
> ekosystemov.
>
> wek

Není, ale je to přesně taková odpověď, jakou jsem čekal :-) . Právě jste
popsal jakýkoliv standard - každý standard někomu něco vnucuje a, pokud
není první, bude vyžadovat nějakou zpětnou kompatibilitu. To ale není
důvod ho nepoužívat, pokud ho vyhodnotím jako přínos. Jinak jde spíš o
atavistický strach z neznáma IMHO... Nicméně tohle už je spíš filozofie,
což není můj obor.

Pavel Brychta