kam na pajeci cin, sn_pb_cu, 0, 5kg, 1mm, bezoplach, skladem. idealne treba stannol Sn60Pb39Cu1-1 500g HF3210

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Únor 22 12:27:02 CET 2021

hezky den.
potrebuji dokoupit zasoby trubickoveho cinu na posledni chvili a nejak
jednodusse nenachazim. nerad menim zvyky co funguji a tak ted pouzivam
prevazne stannol 1mm Sn60Pb39Cu1-1 500g HF3210. ma vetsi obsah tavidla
3,5% (bezoplach), 500g se mi vejde do drzaku a prumer 1mm je akorat.
v minulosti jsem jeste pouzival znacku multicore co vede farnell, ale
tam jsou ceny cinu nejak mimo.
mam tu dost cinu ruzne z gme atd. ale smrdi to a nemam v ne duveru.
jeste jsem koukal na marmot, ale Sn60Pb38Cu2 nevedou v 500g provedeni(v
shopu rcvonka).
zatim "vede" ps, ale info na objednani / tyden, jak tomu dneska verit.
http://pselectronic.cz/k5601-221-pajka-sn60pb39cu1-1-500g-hf3210.html
dik za info kde pujde spolehlive nakoupit.
tomik.

--
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65