4k monitor

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Pondělí Únor 22 12:07:12 CET 2021

V praci nam koupili 32" 4k monitory, ale ja na tom nemuzu koukat...je to
hrozne prtave i s brejlema.

Takze jsem to snizil na 2560x1440 a to se mi jevi na 32" jako ideal.
Domu jsem si uz kupoval rovnou tohle rozliseni na stejnou uhlopricku.

Jinak jak pisou kolegove je treba ovladace dost presvedcovat aby to tak
bezelo...mam to pripojene jak doma tak v praci pres DP a melo to stale
snahu jet v nativu.
Musi to tomu v nastaveni grafiky ulozit takovej ini soubor, kde je to
vsechno vydefinovane. Navic ac mam doma v NB jeste extra grafiku (krome
te na boardu) tak to moc nechtelo jet...musel jsem pokus omyl vyiterovat
chodici rozliseni a jeste bezici frekvenci ...bezi to ted na nejakych 58Hz.

V praci i kdyz to nejede na nativnim rozliseni tak to kupodivu nijak
nepozoruju ...nejake rozmazani.

Synator si ted vzal nasi starou 32" televizi jako monitor a je to take
uplne v pohode...jen musel nekde v nastaveni zapnout rezim
monitor...jinak se to strasne mazalo. Od te doby naprosto OK.

RV