Re: clona - projde vzduch, světlo ne

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Neděle Únor 21 23:17:35 CET 2021

To ano, ale tohle taky ještě dost prosvítá, já bych chtěl to světlo
prakticky úplně eliminovat. Vychází mě zatím jako nejlepší pár lamel
svislých a pár šikmých v různých vzdálenostech a různě velké kvůli
odrazům - zatím 45, ale vypadá to že lepší by byl u některých i jiný
úhel. Zkoušel jsem i na způsob fresnela, ale vycházelo to hůř, ta
hloubka je tam potřeba aby se paprsek dostal o kus dál kde mu to
nevyjde. Zatím mi to vychází na tunel asi 3x delší než šířka.