Ako naformatovat elektrolyticke kondenzatory?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Únor 20 19:17:48 CET 2021

[preposielam]

Dobry vecer,

bastlenie ma znova zase chytilo a uz som v plnom svungu, aj ked nemam
este vybraty mikrokontroler. Urobil som si ale nejake reserse
ostatnych obvodov a zistil som, ze nic novsie ako 15 rocne integrace
sa uz normalne zaspajkovat mojim "kolikom" nedaju, takze ziadny
hitech, ale osvedcene riesenia.

Chcel by som sa spytat ako treba naformatovat elektrolyty pred
pouzitim, ktore tak rok dva lezali v skrini? Potrebujem ich do step-up
menica a rad by som si usetril zbytocne prespajkovavanie. V konfere sa
to kedysi preberalo, len si neviem spomenut na postup. Velmi pekne
dakujem za osviezenie pamati.

A.