Sparovanie mysi Genius

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Únor 20 17:38:05 CET 2021

Zdravim

umrela mi mys, nebola ani moc stara. Je to bezdrotova Genius NX-7000.
Mys svieti, blika ako vzdy, prijmac prijmacuje ale kurzor sa nehybe. OS
mozme vylucit, nejde to ani na Linuxoch ani na Windowsoch, skusane na
viac ks.

Bud to odislo, alebo sa to rozparovalo. Nemate niekto kuzelny hmat, ako
by sa to pripadne dalo sparovat? Skusal som vselico ale nepomaha nic.
Niekde som sa docital 10s prave tlacitko pri zapnuti, ale to nepomaha
(to by malo byt pri nejakom multi parovani na nejaky multi prijmac, az 7
mysi na prijmac).

PS: uz mam objednanu novu ale momentalne by sa hodila tato.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.