OT - dalnicni znamka

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Sobota Únor 20 16:55:44 CET 2021

To srovnání s Německem není úplně fér. Němci totiž platí silniční daň i
jako fyzické osoby.
Takže by vlastně platili 2x. Navíc to mělo být tak, že by si od ceny
toho dálničního poplatku mohli tu daň odečíst.
Efektivně by to bylo znamenalo, že velké objemy by něco málo dopláceli a
malé objemy, hybridy a elektroauta by to měly zadarmo.

Docela mě překvapilo, že se Němci tohle vůbec nepokusili vysvětlit a
nechali na sebe plivat od Rakušáků.

H.