Re: Nabíječka autobaterií Lidl

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Sobota Únor 20 09:27:20 CET 2021

Jinak ještě k subjektu tohoto vlákna, tedy k udržování nabitého akumulátoru
v autě.

Mám na občasné projetí malé staré cabrio, od října do dubna je prakticky v
garáži. Ale i když s ním dlouho nejedu, má v klidu takový odběr (alarm), že
za 3 týdny akumulátor vybije. Tak jsem koupil v OBI nabíječku, která tedy
nabíjí, a má prý i udržovací režim, do kterého by měla sama přejít. Nicméně
asi do toho udržovacího režimu nepřejde, nebo je špatně nastaven, za zimu
akumulátor spolehlivě zničila.

Nakonec jsem to vyřešil tak, že jsem vzal stabilizovaný adaptér s napětím
15V, do série dal 3 diody (nějaké 1N4147) a je už tři roky klid. Na jaře
spolehlivě nastartuji, baterka v pohodě. Tohle řešení za pár korun mohu
doporučit.
.
S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

so 20. 2. 2021 v 9:19 odesílatel Pavel Poucha <pavel.poucha na papouch.com>