OT - dalnicni znamka

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Sobota Únor 20 07:58:50 CET 2021

Dalnicni poplaky jsou zbytecene. Je to jen politika a dohazovani kseftu
dobrym znamym.
Kolegovi se po otevreni dalnice zkratila cesta na stavbu o hodinu denne,
tedy o hodinu vice pracuje. Ma vetsi zisk a plati vetsi dane. Tak proc
jeste platit nejakou dalnicni znamku?

A sranda je se podivat na korupci u nas. Vzdy pred zavedenim noveho
mytneho systemu se najednou objevi podvodne clanky a rozhovory z
politiky jak jsme na to dobre, protoze nase auta jezdi po silnicich
zdarma. (Platite spotrebni dan za benzin plus DPH za opravy vozu,
pneumatiky atd... Predloni mi to vyslo na 10 Kc/ km )

Michal Gregor