OT - dalnicni znamka

jan na galuszka.cz jan na galuszka.cz
Pátek Únor 19 23:51:07 CET 2021

u nas ta rocna je primo 365 dnu, takze ja ji mam od zitra do 19.2.2022

to pravidlo priznani chyby .. to je dobra vec .. ale nevim, zda to je i u nas

jg

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Miroslav Šinko
Sent: Friday, February 19, 2021 11:46 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: OT - dalnicni znamka

Trochu nesuvisiaca, ale cerstva historka z vikendu. Na Slovensku sa uz da okrem rocnej elektronickej znamky (na kalendarny rok) kupit aj 365 dnova (plati od daneho dna) znamka. Situacia je aka je, jazdime maximalne na 1 velky nakup do tyzdna po meste, tak sme zatial znamku nekupovali. Ze kupime az ked ju prvy krat vyuzijeme a vydrzi nam dlhsie.

No len co sa nestalo. Otvorili tu novy dialnicny privadzac s kusom dialnice, prerobili stare krizovatky a ako si ideme, zrazu sme na privadzaci a zachvilu na dialnici s nemoznostou zist dole. O to by neslo, chceli sme sa niekedy vramci vyletu previezt novym usekom. Ale nie nacierno :) Nastastie tu mame pravidlo priznania si chyby v dany den. Takze hned po prichode domov som startoval pocitac a zakupil znamku. No a dufam, ze to pravidlo naozaj plati :)

miro