Re: Elektromobil ako realne riesenie, nie len dotacny podvod, was: spotøeba energie v zimì

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Únor 19 12:51:19 CET 2021

Otázkou je, jestli je to "násilné řešení".
Víc zatěžuju společný životní prostor a omezuju ostatní - víc zaplatím.

Města nejsou nafukovací. Je to prostě omezený zdroj. Takže je třeba
stanovit nějaká pravidla pro jeho těžení.

PL