Re: Elektromobil ako realne riesenie, nie len dotacny podvod, was: spotøeba energie v zimì

Tomáš Hamouz konfery.tomas.hamouz na seznam.cz
Pátek Únor 19 09:02:51 CET 2021

Já teda nevím, ale ze všech těhle sociálně-inženýrských řešení mi vstávají chlupy po celém těle.

Mám velké auto (MPV), protože se do malého auta s rodinou nevejdeme.
Když potřebuju pro něco někam zajet sám, mám kvůli tomu platit vysoké mýtné nebo si mám pro takovéhle věci pořídit druhé malé auto?
Nebo mám pokaždé s sebou tahat pár dětí, aby bylo auto využité? Co je ekologičtější a ekonomičtější?

Máme auto, kola, nějaká loď by se taky našla, na výlety rádi jezdíme vlakem.
Jakékoliv násilné řešení je cesta do pekel (už se tam bohužel řítíme).

Tomáš

> jen bych dodal k tem "sankcim" za jezdeni nevhodnym autem do mesta atd.
> kdo asi nakonec takto bude jezdit dal ? preci nadlidi. tedy ti co pro ne
> penize a pokuty nic neznamenaji. nedokazu odhadnout jak velke procento
> techto obcanu prinasi ostatnim nejakou pridanou hodnotu :-)
> jak nekdo uz psal, nechme to prirozenemu vyvoji.
> tomik.

>>> PL